MENU
8. december 2021

SEGES satser stort på nyt TV-koncept

ESG, generationsskifte, ledelse og strategi. Det er bare nogle af de temaer, som SEGES belyser i det nye TV-magasin ”Bundlinjen”.
'Bundlinjen' sætter fokus på alt fra generationsskifte til license to produce, og i hvert afsnit diskuterer et ekspertpanel spørgsmål indsendt af danske landmænd.
'Bundlinjen' sætter fokus på alt fra generationsskifte til license to produce, og i hvert afsnit diskuterer et ekspertpanel spørgsmål indsendt af danske landmænd.

I det spritnye TV-magasin ”Bundlinjen” zoomer SEGES ind på økonomi og ledelse i landbruget. Magasinet sætter fokus på alt fra generationsskifte til license to produce, og i hvert afsnit diskuterer et ekspertpanel spørgsmål indsendt af danske landmænd.

I magasinet kan du også møde en række landmænd, der inspirerer seerne og fortæller om deres erfaringer med de forskellige områder.

”Vi oplever en massiv interesse for inspiration og ny viden inden for økonomi og ledelse i landbruget, og det vil vi selvfølgelig meget gerne levere. Derfor går vi nu i luften med et nyt format med en længde, der går dybere end vores korte videoer, men samtidig ikke sluger lige så meget tid som eksempelvis et webinar,” siger Karina Bjørn, afdelingsleder i Marketing og Fagkommunikation.

Og forventningerne er store: 

”Vi håber, at magasinformatet i kombination med engagerede landmænd og et skarpt panel bliver et hit,” siger Karina Bjørn.

Blandt spørgsmålene til ekspertpanelet er: Hvad skal man gøre for at sikre, at man kan leve op til de fremtidige krav til ESG? Hvordan bliver man endnu bedre til at udnytte de digitale muligheder? Og hvordan opbygger man en virksomhed, så den bedst muligt understøtter en fremtidig vækst?

Magasinets ekspertpanel består af:

Anders Harck, formand for sektorbestyrelsen for Økonomi & Virksomhedsledelse i Landbrug & Fødevarer
Poul Erik Jørgensen, landbrugsdirektør i Nykredit
Bo Kær, ledelsesrådgiver i SAGRO
Margit Skovbjerg, forretningschef i SEGES Digital

Også Torsten Gruhn fra Erhvervsøkonomi i SEGES deltager i programmet, hvor han belyser de forskellige temaer. Programmets vært er Karina Bjørn, afdelingsleder i Marketing og Fagkommunikation.

Der er indtil videre optaget fem episoder af TV-magasinet, som rulles ud på SEGES TV i december. Se det første afsnit her.

Du kan få besked om de kommende afsnit af Bundlinjen direkte i din mailboks ved at skrive dig op her.

 
Pressekontakt:

MIkkel Krogh, SEGES på telefon 2023 2307.


Promilleafgiftsfonden - logo
Luk

Start din søgning her

  • Søgning gav ingen resultater, prøv igen